روایت خاطره

  • ۰
  • ۰

fazeli1377

وقتی کلاس دوم بودم معلمم میخواست املا بگیره و وقتی گفت بادام بنویسیم من بلد نبودم از انجایی که بچه‌ خیلی استرسی بودم زدم زیر گریه😭 و گفتم‌ من بلد نیستم معلمم که خیلی عصبی بود گفت تو بلدی من دیروز یاد دادم من هم میگفتم بلد نیستم😢 و معلم گفت بچه‌ها یکی یکی بیاین پای تخته بنویسید بادام تا اعظم یادبگیره همه بچه‌ها یکی یکی اومدن پای تخته و نوشتن بادام و من گریه میکردم اخرشم معلم گفت حالا یاد گرفتی ؟!

الانکه خودم معلم شدم هرگز اینکار با دانش آموزم نمیکنم چون جلوی همکلاسیاش تحقیر میشود و استرس بیشتری بهش وارد میشه و حال بدی بهش وارد میشه 

  • ۰۱/۱۲/۱۲
  • اعظم فاضل بهلولی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی